Overslaan naar content

DE DYNAMIEK IS ECHT TOP BINNEN HET TEAM!

Evan van Kleef Frontoffice Medewerker Nationaal Warmtefonds

Werken aan de wereld met: Evan van Kleef, Frontoffice Medewerker



Hij is pas een jaar geleden bij Polestar Capital komen werken op de Frontoffice en nu al klaar om door te groeien tot Kredietacceptant. Evan is een echte gamechanger! Hoe hij die stap heeft kunnen maken? “Polestar Capital biedt veel opties voor persoonlijke ontwikkeling. Zo heb ik recent mijn WFT Consumptief Krediet mogen behalen en mag ik binnenkort starten op de Midoffice als Kredietacceptant!” Kun je ons een kort voorproefje geven van een typische dag op de Frontoffice?

“Als klantcontactmedewerker ben je in feite het eerste aanspreekpunt voor de klanten van het Nationaal Warmtefonds. De telefoonlijn gaat om 9:00 open en dan zit iedereen ook klaar. Kort daarna hebben we een werkverdeling zodat mensen telefoneren kunnen afwisselen met mailen of andere zaken die op de Frontoffice spelen. Denk aan IT veranderingen, de planning of onze eigen verbeterprojecten. We wisselen pauzes af tussen 12:00 - 13:00. De helft pauzeert het eerste half uur, de andere helft het tweede half uur. Om 17:00 sluit de lijn, dan ronden we ons laatste telefoontje of mailtje af en sluiten we de dag af.”

Als je je baan in één woord moest omschrijven, welk woord zou dat zijn?

“Rewarding, omdat het in het Nederlands lonend is en dat klinkt niet echt. Veel klanten help je echt om hun aanvraag erdoorheen te krijgen - of dat nou is door hun te begeleiden of intern ervoor te zorgen dat het dossier door kan - vaak kan je echt impactvolle hulp bieden aan klanten en veel zijn daar ook heel dankbaar voor. Laatst hadden we bijvoorbeeld een klant die een taart voor ons haalde toen haar lening eindelijk geaccepteerd was.”

Welke obstakels kom je daarin tegen?

“Op de Frontoffice heb je natuurlijk vooral contact met klanten die tegen problemen aanlopen bij hun aanvraag. Het liefst los je het probleem op waar ze tegen aanlopen wat vaak ook lukt, maar soms kan dat niet. Dan probeer je natuurlijk vooral om te de-escaleren, door te luisteren, alternatieven te bieden en begrip te tonen. Die gesprekken zijn soms wat lastiger.”

Wat maakt jouw werkdag compleet?

“Als ik tijdens mijn dag klanten echt heb kunnen helpen en met collega’s heb kunnen lachen, is het een goede dag geweest.”

Wat is nou echt een hoogtepunt van jouw eerste jaar bij Polestar Capital?

“Ik heb er wel een paar. Bijvoorbeeld Lex die het voor elkaar krijgt om elke vrijdag de meest rare vragen van klanten te krijgen. Of Taha’s gezicht toen hij zag dat zijn teammaat hem neerschoot bij het Lasergamen. Of de taart die ik heb gehaald met Taha’s gezicht toen hij zag dat zijn teammaat hem neerschoot bij het Lasergamen.”

Welke boodschap heb je aan potentiële nieuwe collega’s?

“De Frontoffice heeft een leuk, hecht team, dus als je echt waarde wilt leveren aan mensen – en de wereld, gezien wat wij doen - met leuke collega’s, dan zou ik zeker solliciteren voor deze functie.”

IEDEREEN HELPT ELKAAR WAAR NODIG

Evan van Kleef Frontoffice Medewerker Nationaal Warmtefonds

Er is werk aan de wereld!

Wil jij ook een gamechanger zijn? Bekijk onze vacatures en solliciteer direct.

x

Meer weten?

Neem contact op met onze recruiter Daphne Koerselman via e‑mail, telefoon 06‑50020707 of WhatsApp.