De procedure bestaat uit een telefonische intake, gevolgd door een kennismakingsgesprek en tweede gesprek of een casusgesprek. In sommige procedures zetten wij een talentmanagement analyse in. Een VOG-aanvraag en een Pre-Employement Screening maken onderdeel uit van onze selectieprocedure.

Frontoffice medewerker
Hilversum, Noord-Holland, Nederland€ 2.500 - € 3.000 per maandParticulier
Functieomschrijving
Frontoffice medewerker? Hier start jouw uitdaging:
Ben jij helemaal in je element als klanten met een glimlach ophangen? Ben jij iemand die klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan? Als frontoffice medewerker ben jij het gezicht van het Nationaal Warmtefonds. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten die een lening aanvragen of vragen hebben over de producten. Met jouw enthousiasme en geduld ben je in staat om vragen vlot en doeltreffend te beantwoorden. Bovendien ben je proactief in het streven naar een nog hogere klanttevredenheid.
Zoek jij een uitdaging in een snelgroeiende, ambitieuze en platte organisatie die duurzame impact maakt, met volop kansen voor jou! Lees dan verder!
De verantwoordelijkheden als Frontoffice medewerker?
- Je helpt klanten bij hun aanvraag van een lening en vragen over onze producten;
- je beantwoordt vragen via de telefoon en e-mail over onder andere de offerte;
- je denkt proactief mee aan eventuele verbeteringen aan de operationele processen en de website en maakt hiervoor ook verbetervoorstellen.
Uit onderzoek blijkt dat vrouwelijke kandidaten pas solliciteren als ze aan 100% van de eisen voldoen, terwijl mannelijke kandidaten dat al bij 60% doen. Dus herken jij je in deze uitdaging, maar aarzel je of je aan alle eisen voldoet? Dan zien we je CV graag tegemoet.
De uitdaging bij Polestar Capital:
Polestar Capital zet woorden om in daden. Duurzaamheid en impact zijn woorden die je dagelijks bij ons hoort; dit wordt omgezet in het realiseren van duurzame transities, waarbij financiering niet langer een belemmering is, maar een versneller. Polestar Capital is dan ook één van de koplopers binnen Nederland en Europa als financier van energie gerelateerde- en circulaire projecten. Om de opwarming van de aarde onder de 1,5 graden te houden, is nú actie nodig. Door te financieren wat anderen niet financieren willen we bijdragen aan CO2 besparing, afval reducering, productie van duurzame energie, abiotische grondstoffen en aan het creëren van (lokale) banen. Hoe maken we dit concreet in onze werkzaamheden? Wij beheren o.a. het Limburgs Energie Fonds (LEF) en het Polestar Capital Circular Debt Fund (PCDF). Daarnaast verzorgen wij vanuit het Warmtefonds de acceptatie en het beheer van leningen aan particuliere woningeigenaren, VvE’s en scholen voor het financieren van energiebesparende maatregelen.
Onze groei brengt volop kansen mee voor jou. Wij bouwen samen aan Polestar Capital. Met jouw positieve energie en enthousiasme weet jij anderen mee te nemen in jouw drive om onze organisatie vooruit te helpen. Wij bieden je een team met 15 collega’s om mee samen te werken. Naast jou zijn er nog 180 gedreven collega’s waarmee je kan sparren en ervaringen kan delen. In onze snelgroeiende organisatie heb jij veel inbreng, jouw mening, ideeën en werkzaamheden worden gezien en zijn van waarde.
Wat biedt Polestar Capital B.V. nog meer:
- Salaris tussen de €2.500 en €3.000,- bruto op basis van 40 uur;
- premievrij pensioen + een budget op basis van 4% van jouw salaris om jouw pensioen aan te vullen of voor andere doeleinden te gebruiken;
- een contract van 24 tot 40 uur per week;
- 29 vakantiedagen op basis van 40 uur om te genieten van een welverdiende vakantie;
- opleidingen en cursussen ten behoeve van je professionele ontwikkeling; wij denken graag mee over jouw ontwikkeling. Je zou kunnen doorgroeien naar een rol als senior frontoffice medewerker, kredietacceptant of backoffice medewerker.
- thuiswerkvergoeding en/of reiskostenvergoeding;
- hybride werken;
- een hecht team met een gezamenlijke lunch, borrelen en geregeld zijn er bedrijfsuitjes.
Vereisten
Dit breng jij voor de Frontoffice medewerker mee:
- Je bent in bezit van WFT basis of bent bereid om deze te behalen;
- je bent oplossingsgericht en proactief;
- je bent klantvriendelijk en communicatief sterk;
- je hebt ervaring met telefonisch klantcontact in de rol van klantcontact center medewerker of callcentermedewerker;
- je hebt een goede beheersing van de Nederlandse- en Engels taal;
- ervaring in financiële dienstverlening is een pre.
Enthousiast geworden na het lezen van de vacature Frontoffice medewerker?
Dat kan! Solliciteer via deze weg. We ontvangen graag jouw CV en motivatiebrief. Dan wordt er telefonisch contact met je opgenomen door een van onze recruiters. Zien we samen een match? Dan kom je bij ons op gesprek en zal je een sollicitatiegesprek hebben.
Heb je interesse, maar eerst nog wat vragen? Neem gerust contact met mij op via 0621458703.
of
Bedankt voor je sollicitatie!
Je sollicitatie is succesvol ontvangen. Eén van onze recruiters gaat ernaar kijken, zodra we aanknopingspunten zien zullen we je bellen om kort telefonisch kennis te maken.